Osluškivanje potreba klijenata, i inovativnost koja dozvoljava pristup Banci 24/7 putem elektronskog i mobilnog bankarstva, osnovni su razlozi zašto je veliki broj Nišlija svoje poverenje ukazao AIK Banci. U Nedelji štednje, sledeći svoje utemeljene principe klijent-centričnog poslovanja, AIK Banka je obogatila paletu štednih proizvoda akcijskom ponudom fleksibilna oročena štednja u evrima, a više o tome saznali smo kroz razgovor s Dušanom Taskovićem, direktorom filijale Niš.
Kakvu ponudu je AIK Banka spremila svojim štedišama povodom Nedelje štednje?
Niz godina AIK Banka je među vodećim bankama u Srbiji kada je reč o ponudi štednih proizvoda građanima. Kao i prethodnih godina, i ove godine smo našu paletu proizvoda obogatili ponudom – FLEKSIBILNA OROČENA ŠTEDNJA u evrima, koja omogućava štedišama da oroče sredstva na 12, 25 i 36 meseci po atraktivnim nominalnim kamatnim stopama uz mogućnost da u svakom trenutku, ako im novac zatreba, mogu da razoroče sredstva i da za izdržani period štednje dobiju odgovarajuću kamatnu stopu.
To je jedan od četiri proizvoda koja AIK Banka sada ima u svojoj ponudi koja se tiče oročene štednje građana. Svojim štedišama smo ponudili najbolji miks štednih proizvoda koji u svakom smislu prati njihove potrebe u pogledu ročnosti uloga, uloženih iznosa, zahtevane kamatne stope, raspoloživosti, i preferiranih kanala distribucije na kojima je moguće vršiti isplate i uplate po osnovu štednje.
Na koji način AIK Banka podstiče štednju?
Nastojimo da sagledamo sve zahteve i potrebe naših klijenata, kako bismo na taj način unapredili ponudu savremenih štednih proizvoda i usluga, nudeći pritom i brojne inovacije okrenute digitalnom bankarstvu i savremenim kanalima distribucije. To je ono što AIK Banku već dugi niz godina čini jednom od najuspešnijih banaka u Srbiji, kojoj je veliki broj građana poverio svoju štednju.
Koji je osnovni kriterijum kojim se građani vode prilikom odabira banke kojoj će poveriti svoju štednju?
Građani od banke, pre svega, traže sigurnost, poverenje, uslugu i proizvod koji odgovara njihovim potrebama. Da bi se pridobilo poverenje građana, banka mora da bude finansijski stabilna i pouzdana, da ima visok nivo kapitala i odgovarajući spektar proizvoda i usluga. Klijent je uvek u centru našeg poslovanja, a razvijena usluga elektronskog i mobilnog bankarstva obezbeđuje našim klijentima 24/7 pristup Banci i odgovor na njihove potrebe.